Zwroty

Komu przysługuje zwrot towaru

Zwrot towaru przysługuje konsumentowi lub osobie fizycznej prowadzącej jednoosobową działalność gospodarczą, dla której zakup związany jest z działalnością gospodarczą, ale nie ma dla niego charakteru zawodowego.

Aby dokonać zwrotu

Na zwrot towaru kupionego w sklepie SIB24 masz 31 dni od momentu wejścia w posiadanie danego towaru. Poinformuj nas o chęci zwrotu wysyłając pisemnie zgłoszenie na adres sklepu lub mailowo na adres: kontakt@sib24.pl. Towar należy wysłać na własny koszt.

Wypełnij formularz zwrotu

Po poinformowaniu nas o chęci zwrotu, wypełnij dostępny na stronie formularz zwrotu, a następnie spakuj oryginał wraz z towarem.

Dobrze zabezpieczony towar wyślij na adres:

Beskidzkie Centrum Kotłów i Instalacji SIB

ul. Miodońskiego 1

43-374 Buczkowice

tel. 731 883 555

Zwrot środków

Zwrot należności zajmuje do 14 dni licząc od daty wysłania oświadczenia, jednak możemy się z tym wstrzymać do momentu otrzymania towaru z powrotem. Po zleceniu zwrotu środków, otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

Oprócz równowartości ceny towaru zwracamy koszt doręczenia zamówionego towaru do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.

Stan zwracanych produktów

Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje tylko do produktów, które zwracane są w takim samym stanie w jakim zostały wysłane lub w stanie, którego zmniejszona wartość nie przekracza drobnych wad, które wystąpiły poprzez korzystanie w sposób konieczny w celu ustalenia ich cech, charakteru, właściwości i funkcjonowania.

Towar można sprawdzić tylko w takim samym zakresie, w jakim można to zrobić w sklepie stacjonarnym. W razie przekroczenia tego uprawnienia, zwracana kwota towaru zostanie pomniejszona proporcjonalnie do zmniejszenia wartości towaru.

Prawo do odmowy przyjęcia zwrotu:

Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem. Jeśli otrzymałeś od nas jakiś gratis – odeślij go wraz z towarem.

Reklamacje

Termin na złożenie reklamacji

Reklamacja towaru przysługuje konsumentowi w okresie 2 lat od daty sprzedaży widniejącej na dokumencie zakupu.

Aby dokonać zwrotu

Aby zareklamować towar kupiony w sklepie SIB24 należy poinformować nas o tym mailowo, pisząc na adres: kontakt@sib24.pl.

Wypełnij formularz zwrotu

Po poinformowaniu nas o reklamacji, wypełnij dostępny na stronie formularz reklamacji, a następnie spakuj go wraz z towarem oraz dołącz do opakowania fakturę zakupu wysłaną na maila.

Dobrze zabezpieczony towar wyślij na adres:

Beskidzkie Centrum Kotłów i Instalacji SIB

ul. Miodońskiego 1

43-374 Buczkowice

tel. 731 883 555

Koszty wysyłki reklamowanego towaru

Przesyłkę reklamacyjną Klient wysyła na swój koszt. Po uznaniu reklamacji, zwracamy Klientowi udokumentowane koszty wysyłki. W przypadku odrzucenia reklamacji, towar zostanie odesłany na koszt Klienta. Towar wysłany za pobraniem nie zostanie odebrany.

Uszkodzenie towaru w transporcie

Po otrzymaniu dostawy z zamówieniem zalecamy dokładne sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera.

Jeśli zauważysz zewnętrzne uszkodzenia opakowania, ślady manipulacji lub naruszenia taśmy, należy poprosić kuriera o protokół szkody i sporządzić go przed jego odjazdem, w innym przypadku ryzyko odrzucenia reklamacji znacznie się zwiększa. Pamiętaj, aby protokół był rzetelnie i czytelnie wypełniony, jasno opisując sposób uszkodzenia przesyłki. Warto jednak pamiętać, że posiadanie protokołu nie gwarantuje uznania reklamacji.

Jeśli zauważysz uszkodzenia po odjeździe kuriera, skontaktuj się z firmą kurierską i poproś o przyjazd kuriera w celu sporządzenia protokołu. Taka procedura jest zgodna z przepisami prawa transportowego, a kurier nie może odmówić jej wykonania. Należy jak najszybciej zgłosić tę sytuację Obsłudze Klienta sklepu i przesłać protokół.